Ziua nationala a Romaniei!


Cu prilejul Zilei Naţionale a României, Primăria Municipiului Oradea, Prefectura Judeţului Bihor şi Consiliul Judeţean Bihor au organizat o serie de manifestări dedicate acestui eveniment important.

La orele 10,00 pe platoul din faţa Primăriei şi a Palatului Episcopal Greco-Catolic s-a ţinut o slujbă de pomenire a eroilor neamului românesc. Datorită faptului că Sinodul Bisericii Ortodoxe a decis că preoţii ortodocşi nu au voie să concelebreze cu cei catolici, Te Deum-ul a fost celebrat doar de preoţii ortodocşi; cei doi episcopi, greco-catolic şi ortodox, P.S. Virgil Bercea şi P.S. Sofronie Drincec, doar au asistat.

După slujbă a urmat festivitatea de depunere a coroanelor de flori la statuia lui Mihai Viteazul de către autorităţi, partide politice, precum şi diferite asociaţii culturale, o serie de discursuri, precum şi o paradă militară.

Tot cu ocazia festivităţilor dedicate Zilei Naţionale a României, a fost inaugurat Muzeul Aurel Lazăr, în casa care a aparţinut marelui om politic bihorean, care a avut o contribuţie marcantă la Unirea din anul 1918.
Apasa aici pentru a vedea sursa!

11 comentarii:

  ciprian

December 3, 2008 at 2:10 AM

putin da destul de bine 7

  Sergiu

December 3, 2008 at 2:10 AM

frumos

  jurgiu

December 3, 2008 at 2:10 AM

copiat dupa mine

  Gabi

December 3, 2008 at 2:12 AM

foarte bine! atat de bine incat o trebuit sa copiez de la tine!

  Sergiu

December 3, 2008 at 2:12 AM

cam putin dar la subiect

  maria

December 3, 2008 at 2:14 AM

bn copiat

  aurelian

December 3, 2008 at 2:16 AM

bn ca ai specificat sursa bun

  cosmin

December 3, 2008 at 2:17 AM

fenomen:))

  koma

December 3, 2008 at 2:29 AM

PLAGIAT!
-5

  rhadooo

December 3, 2008 at 2:38 AM

ai acoperit o mare parte din acest subiect destul de bine 8

  Tyb

December 3, 2008 at 3:02 AM

oke... am inteles c/p:P