Tutorial pentru montarea unui procesor

Intr-un tutorial se explica ce anume si cum trebuie procedat pentru ansamblarea unor lucruri.
Acestia sunt pasi de montare a procesoruli AMD Sempron chiar din manualul sau.





In tutorialul meu sunt prezentati pasi care se urmeaza pentru montarea unui procesor intutorial sa montat un procesor AMD Sempron.Acest procesor se monteaza pe un soket AM2.

Acestea sunt lucrurile de care avem nevoie pentru a monta un procesor:
- o spatula pentru intindearea pastei termoconductoare
-o injectie cu pasta termoconductoare
-un procesor
-un radiator special pentru procesor care vine impreuna cu un "cooler"
-si de o placa de baza care in poza respectiva lipseste.

In poza a 2-a este pozat locul unde vine montat procesorul.Inainte de motare aveti grija ca parghia din poza sa fie ridicata si sa respectati semnul indemnat cu sageata din poza.
In poza asta se vede mai bine semnul care trebuie respectat.

In aceasta poza sa aplicat pasta termoconductoare pe procesor ceea ce este recomandat.

Dupa ce ati aplicat pasta termoconductoare puneti peste radiatorul si faceti miscari lente in sus si in jos cat va permite locul pentru a se intinde pasta pe toata suprafata procesorului.


Dupa ce sa intins pasta puneti radiatorul la loc.

Dupa ce ati pus radiatorul la loc uitativa la el deoarece are niste cleme speciale cu care se va prinde de placa de baza. Se vede in imaginea de mai sus.

Dupa ce ati fixat clema pe cealalta parte, fixati de asemenea si pe cealalta parte si trageti parghia pana in partea ceaalta unde se vede in poza gravat pe radiator un lacat sub care scrie "lock".

Dupa ce ati respectat toate regulile mai aveti doar o simpla conectare a alimentarii de la radiator pe placa de baza unde va indica sageata mai mica.Astea sunt regulile pentru montarea unui procesor.

11 comentarii:

  Sergiu

October 28, 2008 at 4:23 AM

9

  maria

October 28, 2008 at 4:25 AM

8

  Sergiu

October 28, 2008 at 4:26 AM

7

  rugea

October 28, 2008 at 4:27 AM

8

  Negrutiu

October 28, 2008 at 4:29 AM

8 k mai dat strugure

  ciprian

October 28, 2008 at 4:31 AM

destul de frumos 8

  Tyb

October 28, 2008 at 4:35 AM

9. nu ai argumentat de ce consideri articolul acesta un tutorial. in rest e ok.

  Vlad

October 28, 2008 at 4:36 AM

7

  Florin Todea

October 28, 2008 at 4:45 AM

8

  Dacian

October 28, 2008 at 4:47 AM

9

  florin

November 30, 2008 at 8:30 AM

salut....am si eu mik problema...am schimbat procesorul la un pc mai vechi...in momentul in care l-am bagat in priza a facut scurt la sursa si acum nu se mai aprinde :(,nu inteleg dece...poate ma ajuta cineva, va multumesc anticipat